28 sierpnia 2011

Arkadia II

 Tak jak mówiłam. Dodaję zdjęcia z Arkadii! :) To tylko cześć zabytków. Park jest piękny i naprawdę polecam wycieczkę z aparatem do tego miejsca ;D








Wczoraj planowałam dodać nowy post, ale nie było kiedy. Pojechałam na zakupy do Piotrkowa. Wyszłam z Focusa dopiero kiedy zaczęli zamykać. ;D Kupiłam sobie dwie bluzki (new yorker), spodenki (takko fashion) i chustkę (reserved). Czuję, że będę chora, słabo się dzisiaj czuję. Nie chcę! Mam już zaplanowany cały tydzień. Jutro do Tomaszowa spotkać się z Klaudią. We wtorek do kina, do Piotrkowa na "O północy w Paryżu". W środę robię grilla na zakończenie wakacji, a czwartek i piątek to już sami wiecie...
Okeeej! Spadam poczytać książkę! "Karty na stół" A.Christie. Bajo ;*

3 komentarze:

Skomentuj, będę wiedziała, że nie piszę tylko dla siebie. :*