2 września 2011

Nowy nagłówek ; Szkoła

Najpierw chciałabym uroczyście oznajmić, że wreszcie zmieniłam sobie nagłówek :D och! ach! ale ryj!

Dzisiaj pierwszy dzień w szkole. Coś czuję, że to będzie bardzo nudny rok. Jakoś damy radę ;* a najgorsze to te egzaminy, które ja nazywam `małą maturą` ;< Czemu akurat my musimy być pierwsi? O, dziewico! [Co do dziewicy to właśnie moje nowe powiedzonko... hahahaha]
Dzień minął nie za dobrze. Pokłóciłam się z bardzo dobrą koleżanką, która rzuciła mi prosto w twarz to, że ma gdzieś moje przeprosiny i to wszystko, a poszło o głupotę. Okeeej! Nie należę do osób, które po prostu umieją kogoś przepraszać. Nie umiem. Mam z tym problem. Ja muszę wiedzieć za co chcę przeprosić, mieć konkretny powód! Nie mogę po prostu tego powiedzieć, żeby wreszcie był spokój. I właśnie dlatego jestem wkurzona... kiedy jednak się postarałam i to zrobiłam. Szczerze. Ona odwróciła się plecami i odeszła.
Kolejny powód: to, co myślałam, że jest już za mną, wróciło. Wróciło i teraz w szkole znowu muszę co przerwę latać do łazienki. Ech... chociaż w domu jest okay. Nie rozumiem tego. O, dziewico. ;<


Przynudzam, prawda? :D No to już zaraz kończę! Nic nowego się nie dzieje , jutro jadę do Tomaszowa rowerkiem, o! :*A teraz troche t e go  i   t a m t e g o . :D

kapelutek <3




Bajo.

8 komentarzy:

  1. A mi sie wydaje, że ten rok będzie ciekawy :D Trzeba działać, żeby było wesoło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przedostatnie zdjęcie, mega ! <3

    Zapraszam na rozdanie
    http://noarguee.blogspot.com/2011/08/kokardkowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. nagłówek jest świetny :)

    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że masz również photobloga < 3

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog zapraszam do mnie obwserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, będę wiedziała, że nie piszę tylko dla siebie. :*