6 września 2011

People ♥

Dzisiaj chciałabym napisać o pewnych osobach i w pewnym sensie podziękować im, a nie tak jak zwykle przynudzać i pisać o niczym ;) Oni są dla mnie kimś więcej, każdemu z nich jestem wdzięczna za coś i cieszę się, że ich poznałam. Z każdym wiążę jakieś wspomnienia. To dzięki nim czasami śmieję się za ma do siebie jak głupek, bo przypomina mi się coś z naszych wspólnie spędzonych chwil.Chciałabym, żebyście ich trochę poznali, nie osobiście, bo to w niektórych przypadkach jest niewykonalne. Czuję, że nie marnuję czasu pisząc o nich <3
A, no i jeszcze jedna sprawa, kolejność w jakiej będę ich wymieniać, będzie częściowo przypadkowa. Nie chcę nikogo urazić tym detalem.

`Anita Michałowska - Antek. Znamy się od przedszkola, a przyjaźnimy od 4 klasy podstawówki. Zaczęło się od tego, że Klaudia (przyjaciółka z ławki) wyprowadziła się i nie miałam z kim siedzieć w następnej klasie. Znalazłyśmy się i zaprzyjaźniłyśmy. Szczerze? Wkurzasz mnie! Ale tak bardzo Cie kocham! :D Jesteś za chuda! za ładna! za bardzo wysportowana! Twoje miny! Najlepsza! Znam Cie już tak dobrze, że czasami mogę odgadnąć kolor twoich majtek, albo to co zamierzasz powiedzieć. Zawsze wszystko musisz mieć ładnie i równo ułożone, szkoda, że ja tak nie umiem :D 


`Klaudia Wizor - Klaudiuszka. Przyjaciółka ze szkolnej ławki. Nawet wyprowadzka nie zniszczyła naszej przyjaźni :) W każde wakacje i ferie spędzamy u siebie co najmniej tydzień. Tak było odkąd pamiętam i nie zamierzam tego zmieniać. Zapamiętałam Cie jako spokojne i ułożone dziecko hahhahah :D chociaż ostatnio zdałam sobie sprawę, że jesteś wariatem, diabłem i cwaniakiem. Jest tyle wspomnień, że nie zdołam wymienić tu nawet kilku, bo każde z każdym się wiąże. Częściowo przez Ciebie spędziłam 17h w związku z Michałem i przez Ciebie poznałam tyle ludzi, tyle ciekawych miejsc! Dziękuję! Kocham Cie llamo! 

`Karolina Krawiec - Kapsel. Toż to prawdziwy wariat! W szkole, w klasie, taka cicha, spokojna, uczy się dużo :D a normalnie, nie mogę Cie ogarnąć <333333333

`Beata Laskowska - Rulka, Biszkopcik, Ruler, Pan Rurek, Rulecznikusienieczka kochanie moje! Nie miałam jeszcze okazji się z Tobą spotkać, ale znamy się już fchooy długo :) Nie mogę Cie zrozumieć. Chwilami jesteś wrażliwa, wyciszona i twierdzisz, że mogłabyś godzinami gapić się w okno, bronisz zwierzątek itd. A zaraz jesteś całkowicie inna sex, drugs and rock'n'roll, alohol, szlugi i wciąganie noskiem, dzikie imprezki i brzydkie słowa.
To Ty stworzyłaś moją Rinę :) bez Ciebie byłam nikim, a potem... to już sama wiesz. Jesteś mistrzem moje [naszego] klanu i zawsze będziesz moim Biszkoptem. <3


`Asia Nazarczuk - Asiek. Mrah! Znam Cię około 4 lat i masz taki słodziutki głosik. Jesteś taka śliczna i chuda. Nie rozumiem skąd te kompleksy i problemy. Dziękuję, że zawsze miałaś czas żeby mnie pocieszać i pomagać.
Twoja osoba kojarzy mi się z Japonią. :)

`Maciek Piskorski - Maćko! Te Twoje teksty O.O ahahhahaha :D jak Ty coś powiesz to nikt tak nie powie. Ej, nie wiem co napisać. Ssij skarpetki? :D To najbardziej do Ciebie pasuje, staruszku ;D 

`Iza Wójciak - Izuu-chan! Dzięki Tobie tutaj jestem :) namówiłaś mnie za założenie bloga no i, o! <3333 Dziękuję! Lubię w Tobie to, że masz takie same zdanie o pewnych osobach jak ja, mam nadzieje, że domyślisz się o co chodzi ;* 
Zapraszam na bloga mojej Izy! :)

`Tadeusz Zonczyca, a może raczej powinnam napisać Twoje prawdziwe imię? - Daniel, Tadzio, Strażnik Danonków, Dinuś. Znam Cie tak samo jak Asię, poznałam Was w tym samym miejscu i masie te same problemy [wiecie co mam na myśli... ;)] Po roku straciłam z Tobą kontakt, a teraz wróciłeś, całkiem inny :) Nie mogłam Cię poznać. Według mnie jesteś wrażliwy i masz w sobie coś z romantyka, jesteś doskonałym fotomodelem i uważam, że wiesz sporo o życiu. 


Nie rozpisując się już tak, parę krótkich słów o innych:
`Filip Kwieciński - pielgrzym mwahha :D cieszę się z naszego spotkania w sobotę!
`Asia Bystrońska - ostatnio mam jakiś lepszy kontakt. Twój śmiech a la Kacper z rodzinki.pl <3333
`Michał Sowik - +10 punktów do zajebistości za bycie moją mamą :D
`Tomek Seliga - ktoś musi się poświęcić i rozśmieszać klasę na lekcjach :D
`Karolina Grad - Kiedyś widywałyśmy się codziennie, teraz jest już trochę gorzej, inne szkoły, mimo, że mieszkamy nie daleko, brakuje mi całych dni spędzonych w Twoim towarzystwie i tego jak sobie nawzajem wrzucałyśmy, wiedząc jednocześnie jak bardzo siebie uwielbiamy :D
`Angelika Bernacka - Jesteś inna niż wszystkie moje koleżanki i to w Tobie lubię. Masz w sobie to 'coś' i ta Twoja kolekcja lakierów :D
`Natalka Witek,  Artur Dębiec, Klaudia Wizor, Ada i Dominika - dziękuję, za wspólne czekanie na wschody słońca w te wakacje :) 

Troszkę się rozpisałam, mam nadzieję, że chociaż niektórzy doczytają do końca. Choć pewnie Was to nie interesuje i to co o kim myślę, sadzę, że było warto. Kocham Was <33333333

1 komentarz:

Skomentuj, będę wiedziała, że nie piszę tylko dla siebie. :*